Bolaget skall bedriva forskning, utveckling, produktion samt verksamhet rörande format, idéer och produkter inom spel- och lekdriven underhållning, evenemang, lärande och information i nya och traditionella medier, med huvudsakligt fokus på television samt gatuspel, verklighetsspel, levande rollspel, mobiler och trådlöst uppkopplande portabla enheter, digitalteve och onlinemedier och konsoler samt därmed förenlig verksamhet.
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 382 | 2 425 | 447 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -571 | -177 | -1 129 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -568 | -177 | -1 133 |
Årets resultat (tkr) | -568 | -177 | -1 133 |
Summa tillgångar (tkr) | 235 | 880 | 1 446 |
Antal anställda | 1 | 2 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 382 | 2 425 | 447 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -571 | -177 | -1 129 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -568 | -177 | -1 133 |
Årets resultat (tkr) | -568 | -177 | -1 133 |
TILLGÅNGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 9 | 18 | |
Omsättningstillgångar (tkr) | 235 | 871 | 1 428 |
Tillgångar (tkr) | 235 | 880 | 1 446 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 137 | 705 | 882 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 97 | 175 | 563 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 235 | 880 | 1 446 |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | 582 | 604 | |
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | 38 | 206 | 213 |
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | 2 | |
Omsättning per anställd (tkr) | 2 425 | 224 | |
Personalkostnader per anställd (tkr) | 788 | 409 | |
Vinstmarginal | -149.5% | -7.3% | -252.6% |
Soliditet | 58.3% | 80.1% | 61.0% |
Kassalikviditet | 242.3% | 497.7% | 253.6% |
Bolaget skall bedriva forskning, utveckling, produktion samt verksamhet rörande format, idéer och produkter inom spel- och lekdriven underhållning, evenemang, lärande och information i nya och traditionella medier, med huvudsakligt fokus på television samt gatuspel, verklighetsspel, levande rollspel, mobiler och trådlöst uppkopplande portabla enheter, digitalteve och onlinemedier och konsoler samt därmed förenlig verksamhet.