Bolagsdata i samarbete med Dun & Bradstreet
Med verifierad affärsdata fattar du smartare beslut. Ta reda på hur.
Bolaget skall bedriva forskning, utveckling, produktion samt verksamhet rörande format, idéer och produkter inom spel- och lekdriven underhållning, evenemang, lärande och information i nya och traditionella medier, med huvudsakligt fokus på television samt gatuspel, verklighetsspel, levande rollspel, mobiler och trådlöst uppkopplande portabla enheter, digitalteve och onlinemedier och konsoler samt därmed förenlig verksamhet.
| 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
|---|---|---|---|
| Omsättning (tkr) | 382 | 2 425 | 447 |
| Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -571 | -177 | -1 129 |
| Resultat efter finansnetto (tkr) | -568 | -177 | -1 133 |
| Årets resultat (tkr) | -568 | -177 | -1 133 |
| Summa tillgångar (tkr) | 235 | 880 | 1 446 |
| Antal anställda | 1 | 2 |
Undvik osäkra affärer – ta reda på företagets kreditvärdighet innan du går vidare. Bara 3 % av Sveriges aktiebolag har högsta kreditvärdighet.
Få tillgång till detaljerade kreditupplysningar som visar betalningsförmåga, riskklass, betalningshistorik och mycket mer. Perfekt för dig som:
Vad du får reda på:
Ta en kreditupplysning på detta företag
Prova Dun & Bradstreets kreditupplysningar gratis i 30 dagar| 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
|---|---|---|---|
| Omsättning (tkr) | 382 | 2 425 | 447 |
| Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -571 | -177 | -1 129 |
| Resultat efter finansnetto (tkr) | -568 | -177 | -1 133 |
| Årets resultat (tkr) | -568 | -177 | -1 133 |
| TILLGÅNGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
|---|---|---|---|
| Anläggningstillgångar (tkr) | 9 | 18 | |
| Omsättningstillgångar (tkr) | 235 | 871 | 1 428 |
| Tillgångar (tkr) | 235 | 880 | 1 446 |
| SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* |
|---|---|---|---|
| Eget kapital (tkr) | 137 | 705 | 882 |
| Obeskattade reserver (tkr) | |||
| Avsättningar (tkr) | |||
| Långfristiga skulder (tkr) | |||
| Kortfristiga skulder (tkr) | 97 | 175 | 563 |
| Skulder och eget kapital (tkr) | 235 | 880 | 1 446 |
| 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
|---|---|---|---|
| Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
| Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
| Löner till övriga anställda (tkr) | 582 | 604 | |
| Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
| Sociala kostnader (tkr) | 38 | 206 | 213 |
| Utdelning till aktieägare (tkr) |
| 2023-12* | 2022-12* | 2021-12* | |
|---|---|---|---|
| Antal anställda | 1 | 2 | |
| Omsättning per anställd (tkr) | 2 425 | 224 | |
| Personalkostnader per anställd (tkr) | 788 | 409 | |
| Vinstmarginal | -149.5% | -7.3% | -252.6% |
| Soliditet | 58.3% | 80.1% | 61.0% |
| Kassalikviditet | 242.3% | 497.7% | 253.6% |
Bolaget skall bedriva forskning, utveckling, produktion samt verksamhet rörande format, idéer och produkter inom spel- och lekdriven underhållning, evenemang, lärande och information i nya och traditionella medier, med huvudsakligt fokus på television samt gatuspel, verklighetsspel, levande rollspel, mobiler och trådlöst uppkopplande portabla enheter, digitalteve och onlinemedier och konsoler samt därmed förenlig verksamhet.